Wednesday, July 2, 2014

RIPPA RIDDIM [FULL PROMO] – LAZEME MUSIC/JAH WAYNE RECORDS – 2014


Lazeme Music/Jah Wayne Records Presents The Rippa Riddim Produced By The Multi-Talented Jah Wayne. This Bass Heavy Riddim Features Some Of Dancehall’s Top Gifted Entertainers Like Teflon With A Single For The Ladies Titled “Bad Gal”, Trelawny Artist Charly Black With “Defend Mi Fren”, The Producer Jah Wayne With “Love Gal”, Fast Rising Artist Ryme Minista With “Si Dung” & Last But Not Least Dermy Dee With “Wine Up Fi Mi”Rippa Riddim Is Available For Digital Purchase On Juno And Soon On iTunes & Is Distributed By Zojak Worldwide.

LISTEN | Rippa Riddim – Lazeme Music/Jah Wayne Records:


Contacts:
Jah Wayne: @jahwaynerecordz
Teflon: @TEFLON_JA
Charly Black: @Charlyblack876
Ryme Minista: @minister_ryme

Tracklist:
01 – TEFLON – BAD GAL
02 – CHARLY BLACK – DEFEND MI FREN (RAW)
03 – CHARLY BLACK – DEFEND MI FREN (RADIO)
04 – JAH WAYNE – LOVE GAL (RAW)
05 – JAH WAYNE – LOVE GAL (RADIO)
06 – RYME MINISTA – SI DUNG (RAW)
07 – RYME MINISTA – SI DUNG (RADIO)
08 – DERMY DEE – WINE UP FI MI
09 – LAZEME MUSIC/JAH WAYNE RECORDS – RIPPA RIDDIM VERSION

No comments:
Write comments

Facebook Page

Labels